Інструкція до колоди "Управляю собою"
МЕНЮ
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Інструкція до колоди "Управляю собою"

Застосування технік колоди в процесі розроблення тренінгу/інтерактивних занять 
Будь-який соціально-психологічний  тренінг має на меті розвиток комунікативних і емоційних компетенцій. 60 карток з комунікативними та емоційними техніками та вправами  − ніби цеглинки для конструювання не тільки соціально-психологічних, а й бізнес тренінгів (комунікативні, емоційного інтелекту, формування команди, самопізнання та ін.). А деякі тілесні практики з колоди можна проводити як розминки, руханки, енерджайзери, релакси під час тренінгу.

Алгоритм простий:
Обираємо тему тренінгу і даємо йому «магнетичну» назву.
Записуємо перелік умінь, якостей, на розвиток яких спрямований тренінг.
Вибираємо з колоди «Управляю собою» 5-7 технік для основної частини тренінгу, розкладаємо в логічній послідовності. 
Адаптуємо їх, враховуючи контекст тренінгу. Знаходимо цікаву інформацію.
Проектуємо вступну та завершальну частини тренінгу.
Тренінг готовий.

 

Застосування технік колоди під час проведення тренінгу
Колода «Управляю собою» буде в нагоді під час проведення інтерактивних занять, соціально-психологічних та бізнес-тренінгів. Слухачі можуть виконувати різні завдання з картками. 

Приклади:
•    Учасники працюють в двійках. Завдання для пар: витягнути наосліп одну картку з технікою; обговорити, відпрацювати по можливості та презентувати всім (ведучий заздалегідь формує колоду з технік, які доречні на тренінгу).
•    Кожний учасник тренінгу витягує картку наосліп. Його завдання – прочитати, зрозуміти суть і розповісти якомога більшій кількості інших учасників про цю техніку. Можна рухатися по приміщенню.
•    Об’єднати учасників в малі групи (МГ) по троє. Запропонувати кожній МГ витягнути наосліп три картки: емоційну, комунікативну техніки, тілесну практику. Знайти між ними взаємозв’язок, скласти історію. Презентувати свої роздуми всій групі. Гумор заохочується.
•    Учасники в колі. Кожен витягує одну картку з категорії «тілесні практики». Після ознайомлення учасники почергового розповідають про тілесну практику і пропонують усім її виконати (ведучий заздалегідь формує колоду з технік, які доречні на тренінгу).
•    Об’єднати учасників в малі групи (МГ) по 3-4 осіб. Запропонувати кожній МГ витягнути наосліп 12 карт різних категорій. У цій вправі пропонується скласти фантастичну історію з назв технік. Гумор заохочується.