Комунікація і зворотний звязок
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Комунікація і зворотний звязок

Вартість участі:

Тренінг  на замовлення організацій або за попереднім записом

 

Опис:

Основою сприятливого соціально-психологічного клімату організації, результативної співпраці є ефективні ділові та особисті стосунки, які формуються у процесі взаємодії.

Комунікативна компетентність є потужним інструментом покращення ділового спілкування. Вона дозволяє діяти більш ефективно в широкому спектрі ділових ситуацій, таких як: налагодження контактів, співпраця і досягнення згоди, робота в команді, проведення ділових розмов, переговорів, нарад, управлінський вплив, вирішення конфліктів, публічний виступ, обговорення різних питань, досягнення поставлених цілей тощо.

Тренінг спрямований на підвищення рівня комунікативної компетентності та якості надання зворотного зв’язку.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: керівники та працівники організацій, HR менеджери, спілкування для яких є складовою успіху їхньої діяльності.

МЕТА ТРЕНІНГУ: оволодіння комунікативними компетенціями для успішного функціонування в професійному середовищі й суспільстві, вивчення можливостей застосування своїх сильних сторін у стосунках з оточуючими.

У ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ:
• Якості, що допомагають налагоджувати добрі взаємини і досягати спільних цілей.
• Самооцінювання: «Наскільки Ви готові до здорового спілкування?»
• Комунікативні перешкоди.
• Як зрозуміти співрозмовника? Емпатія.
• Причини непорозумінь у взаєминах.
• Зворотний зв’язок. Кроки усвідомленого зворотного зв’язку.
• 10 принципів екологічного зворотного зв'язку (на основі моделей Д. Пендлтона, Д. Гордона і М. Аткінсон).
• Техніки надання екологічного зворотного зв’язку високої якості. Практикум.
• Управління емоціями: етапи, дієві техніки.
• Коучингові техніки аналізу ситуації і звільнення від емоційного осаду.
• Техніка позитивної реінтерпретації.
• Спілкування мовою потреб.
• Техніка «Я – повідомлення».
• Техніка «Повтори – погодься – додай».
• Метод Хо’опонопоно.
• Як захищаємо власні психологічні кордони? Техніка асертивної відмови.
• Надання зворотного зв’язку собі.
• Техніка підкреслення значущості партнера.

ОЧІКУВАНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧАСНИКІВ:
• визначення своїх комунікативних переваг і зон розвитку;
• освоєння комунікативних технік, що суттєво впливають на якість комунікації;
• вдосконалення навичок управління емоціями;
• набуття вмінь конструктивно надавати і отримувати зворотний зв’язок;
• усвідомлення важливості налагодження здорових психологічних кордонів у взаємодії з іншими людьми.

ВЕДУЧІ:
• Ірина Матійків та Надія Медвідь – сертифіковані тренери соціально-психологічних та бізнес-тренінгів, кандидати психологічних наук, тренери центру «Психологія для професіоналів» та «Школи тренерської майстерності» ЛННЦПО НПУ імені М. П. Драгоманова, сертифіковані фахівці з метафоричних асоціативних карт (МАК), автори та ведучі навчальних курсів, трансформаційних ігор та ін.

ОНЛАЙН через сервіс Google Meet (посилання на онлайн-кімнату надійде Вам після оплати участі у тренінгу).

ВАРТІСТЬ: договірна

Детальна інформація за тел.: 067-77-20-460 (Ірина), 099-78-20-711 (Надія).