Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

Навчально-практичний курс "Мистецтво позитивної взаємодії в навчальному середовищі"

Вартість участі:

Мистецтво позитивної взаємодії

Мета: вдосконалення комунікативної компетентності вчителя

Про що цей тренінг? Ознайомлення з новітніми технологіями співпраці та досягнення згоди, налагодження стосунків на засадах позитивної взаємодії; оволодіння вміннями ненасильницького спілкування (за. М. Розенберг); збагачення знань про способи вирішення конфліктів, зокрема, шляхом посередництва та ін. 

Для кого? Керівники навчальних закладів, заступники з виховної роботи, класні керівники, педагогічні й соціальні працівники, психологи, студенти, а також усі, хто прагне краще зрозуміти власне життя, зробити його більш комфортним і навчитися жити в злагоді із собою та довкіллям. 

Хто проводить? Навчально-практичний курс проводиться досвідченим тренером-практиком відповідно до сучасних міжнародних стандартів навчання дорослих з використанням новітньої інформації та авторських напрацювань. 

Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, доцент кафедри загально-технічних дисциплін та охорони праці НПУ імені М. П. Драгоманова, сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».

Після успішного проходження навчально-практичного курсу «Мистецтво позитивної взаємодії» учасники отримають сертифікат.

Рекомендована кількість учасників : до 20 осіб.

Рекомендована тривалість курсу – 16 академ. год.

 

Навчальні курси і тренінги проводяться:

за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)

за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 

на замовлення організацій, місце проведення, формат часу узгоджуються відповідно до запитів замовника

 

Опис:

Аналіз сучасної освітньої практики свідчить, що в навчальних закладах приділяється недостатня увага профілактиці насильства. Самі педагоги усе частіше звертаються до практичних психологів із запитаннями пошуку засобів педагогічного впливу на учнів, які вирізняються агресивними проявами поведінки. Провідною причиною більшості випадків насильницьких взаємодій поміж молоді є невміння конструктивно спілкуватися, управляти негативними емоціями, стримувати прояви агресії. Роздратованість, злість або відчуття провини можуть проявлятися у безвідповідальних вчинках.

Програма курсу передбачає участь у трьох тренінгах
Модуль І. «Мости чи фортеці?». Про конструктивне спілкування. Основи ненасильницького спілкування (за. М. Розенберг). Шукатимемо відповіді на важливі запитання: «Як створити «простір радості» на уроці, завоювати довіру учнів?», «Які існують техніки налагодження і підтримки контакту вчитель – учень?», «Як надавати зворотній зв'язок високої якості?», «Як створити сприятливі психологічні умови для виховання й розвитку дітей?» та ін.

Модуль ІІ. «Якщо я не керую собою, тоді хто?». Про управління своїми емоціями, думками, поведінкою, зокрема, в складних ситуаціях. «Як зберігати рівновагу, управляти емоціями й думками?», «Як знайти «золоту середину» у поведінці?»
Управління собою: практикум.

Модуль ІІІ. «Конфлікт – це добре чи погано?». Вирішення конфліктів в навчальному середовищі. Вчитель як посередник. «Складні та конфліктні ситуації: як їх уникнути або вміло вирішити?» та ін. Відпрацювання навичок в рольових іграх.

Методи проведення: самооцінювання, інтерактивні міні-лекції, презентації, обговорення проблемних питань і групові дискусії, практичні завдання, рольові ігри, перегляд і обговорення відео фрагментів, моделювання проблемних ситуацій, тематичні руханки, відпрацювання конкретних умінь та навичок, домашні завдання.
Після кожного тренінгу – виконання домашніх завдань, застосування отриманого на тренінгу досвіду в шкільній практиці.
Післятренінговий супровід протягом місяця.

Очікувані результати / зміни
•    проаналізований досвід комунікації слухачів, розуміння «Які компетенції потрібно мені вдосконалювати, щоб покращити комунікацію?» 
•    поінформованість про стратегію співпраці, способи конструктивного вирішення конфліктів, зокрема, шляхом посередництва; про попередження насильства у стосунках; 
•    оволодіння компетенціями: налагоджувати позитивну взаємодію та співпрацювати; управляти власними емоціями, вирішувати конфлікти, бути посередником/медіатором та ін.