Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

Навчально-практичний курс "Таємниці Я"

Вартість участі:

Про що цей курс: програма навчального курсу, «Таємниці Я» складена таким чином, щоб заглибитися і дослідити самих себе, краще зрозуміти й дійти згоди з собою; збалансувати різні сфери життя; налаштувати себе на досягнення бажаного, освоївши технології самокоучингу. Упродовж тренінгового навчання шукаємо відповіді на життєво важливі запитання, набуваємо корисних умінь, що дозволить підвищити не лише ефективність педагогічної праці, а й рівень задоволення своїм життям.

Для кого ? Для педагогічних працівників, насамперед. А також для всіх, хто цікавиться психологією і прагне освоїти психологічні техніки, прийоми для творення власного життя. 

Хто проводить? Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, доцент кафедри загально-технічних дисциплін та охорони праці НПУ імені М. П. Драгоманова,  сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».

Після успішного проходження навчального курсу «Таємниці «Я»» (на базі Освітньо-методичного центру ім. Дзеровича та Львівського навчально-наукового центру професійної освіти НПУ імені М. П Драгоманова) отримають сертифікат участі (16 академ. год.)

Рекомендована кількість учасників : до 20 осіб.
Рекомендована тривалість тренінгу: 4 год.

Навчальні курси і тренінги проводяться:

за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)

за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 

на замовлення організацій, місце проведення, формат часу узгоджуються відповідно до запитів замовника

 

Опис:

Стосунок з собою є важливим. Від того, ким вважаєте себе в глибині душі (професіоналом, порядною людиною, турботливою мамою або невдахою і т.д.) залежить якість життя, здоров’я,  і те, як інші ставляться до вас. Зовнішній світ просто існує і є таким, яким є. А бачення цього світу напряму залежить від того, чим ми наповнені всередині. Те, що вважаємо важливим, правильним, хорошим або гідним; переконання щодо себе та інших, вірування, внутрішні настанови, цінності утворюють ніби фільтри (наприклад, «людям довіряти не можна», «життя – це боротьба» та ін.), через які інформація із зовнішнього світу надходить у мозок, там вона знаходить відгук у думках й емоціях; визначає, що, як і чому ми робимо або не робимо. 
Є велика частка правди у вислові Сократа «Пізнай себе і ти пізнаєш світ!». Насправді, глибоке усвідомлення свого внутрішнього світу допомагає розуміти і інших людей, їх вчинки й мотиви поведінки . Саме розуміння є  містком до налагодження комунікації.

Програма передбачає участь у трьох тренінгових модулях, що присвячені питанням:
І модуль «Подорож у світ самого себе».
Як я ставлюся до себе? Міні-дослідження
Про які механізми психіки необхідно знати, щоб краще розуміти себе та інших?
Як наш ранній дитячий досвід впливає на розвиток особистості, а також те, як ми в подальшому будуватимемо своє життя?
Які є базові психологічні потреби та яке їхнє значення? 
Мої унікальні скарби, що допомагають у житті. Відновлення витрачених ресурсів

ІІ модуль «Щастя від розуму» замість горе від розуму.
Про спосіб думати і сприймати світ так, щоб почуватися благополучною людиною. Робота з переконаннями.
Балансна модель життя (за Н. Пезешкіаном) 
Техніки вирішення проблемних ситуацій. 
Культура радісного життя (КРЖ)

ІІІ модуль "Аромат мрії. Самокоучинг".
Що я хочу насправді, як цього досягти?
Коучінг – як мистецтво легко рухатися до своїх цілей. Мрія – бажання – мета – результат. 
Точки опори. Що може бути ресурсом?  Звідки черпати ресурси? Техніки пошуку внутрішніх та зовнішніх ресурсів (час, енергія, здібності тощо) для підвищення самоефективності в досягненні бажаного. 

Яким чином досягаємо результату? Методи роботи на тренінгу: самооцінювання, міні-лекції, групові дискусії, практичні завдання, рольові ігри, «живі» скульптури, аналіз конкретних ситуацій, робота з метафоричними картами, аналіз відеофрагментів,  домашнє завдання.
Тренінги побудовані на основі «живих вправ», практичних завдань, виконання яких допоможе краще розуміти себе, людські стосунки, покращувати спілкування, помічати те, чого не помічають інші. Це цікаво!