Психологічна гра "LOVE IS"
Ціль гри – налагодження позитивного стосунку з собою, здорового ставлення до себе на рівні правди, складання плану конкретних дій «Що я зроблю, щоб цінувати і любити себе?». Цей план охоплює тілесний, емоційний, ментальний і духовний рівні.
Формати гри
Гра в індивідуальному форматі триває 2-3 год. (вживу або он-лайн у скайпі).
У груповому форматі – 3-4 год. (до 7 осіб).
Автор гри – Ксенія Кублановська, практикуючий психолог, коуч, автор і ведуча тренінгів для жінок, тренінгів особистісного зростання.
Відгуки про гру: http://www.psy-game.com/love-is/
Сертифікована ведуча гри: Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, танцетерапевт, сертифікований тренер соціально-психологічних тренінгів, сертифікований спеціаліст з метафоричних асоціативних карт, ведуча психологічних трансформаційних ігор.
Психологічна гра ""Love is " (автор Ксенія Кублановська) – це настільна гра про любов до найближчої і дорогої людини у світі, − до себе!.
Психологічна гра «Love is» в легкій ігровій формі дозволяє знайти відповіді на прості й важливі запитання: «Що означає «любити себе?», «Заради чого важливо любити й цінувати себе», «Як виявляти цю любов?», «Наскільки я в контакті з собою, приймаю і ціную себе?», «Що блокує любов до себе?» та ін. Ця гра допомагає розібратися в тому, що зробити практично, щоб зцілити або гармонізувати себе, жити з любов'ю в серці, бути готовими до щастя. І, найважливіше, почати діяти відразу ж після гри, розуміючи куди рухатися далі.
Відома така закономірність: коли людина перебуває в стані «окейності», внутрішнього комфорту, впевненості, вона ніби випромінює у Світ задоволеність, щастя, радість, а Світ навзаєм дарує їй людей, події, можливості, які підсилюють її стан внутрішнього благополуччя. Та й в стосунках з іншими віддзеркалюється ставлення до себе, тобто з великою ймовірністю інші ставляться до нас так, як ми ставимося самі до себе. А двоє людей мають більше шансів бути щасливими разом, коли кожен з них вміє бути просто щасливим, навіть без причини.
«Love is ...» має ігрове поле, по якому Ви пересуваєте фішку і шукаєте відповіді на запитання, використовуючи метафоричні асоціативні карти. Відкриття гарантовані.