Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

""Мистецтво маленьких кроків". Основи стрес-менеджменту

Вартість участі:

 

Мета: відновлення емоційної рівноваги, актуалізація внутрішніх ресурсів вчителів шляхом оволодіння  практиками управляти стресом та знімати напругу на тілесному, емоційному, ментальному та духовному рівнях. 
 

Для кого: вчителі шкіл, які знаходяться  в напружених життєвих ситуаціях, хочуть звільнитися від руйнуючих наслідків стресу і опанувати антистресовим стилем життя. 

Хто проводить: Ірина Матійків – кандидат психологічних наук,  сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».

Рекомендована кількість учасників: до 20 осіб.

Рекомендована тривалість тренінгу: 3 дні.

 

Усі навчальні курси і тренінги проводяться:

за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)

за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 

на замовлення організацій, місце проведення, формат часу узгоджуються відповідно до запитів замовника

Опис:

Про що цей курс. Для людей, які працюють в напруженому ритмі, знаходяться в складних життєвих ситуаціях важливо навчитися знімати психологічні, розумові, і фізіологічні перенавантаження. Професія педагога вважається особливо стресогенною, емоційно напруженою і психологічно виснажливою, оскільки пов’язана з інтенсивною комунікативною взаємодією з різними людьми. Трапляється, що навіть досвідченим педагогам важко опанувати власні емоції, не кажучи вже про початківців. 
Головний секрет профілактики «професійного вигорання» та здорового довголіття – оволодіння способами самозбереження психічного здоров’я, антистресовими навичками, техніками самотурботи і самовідновлення, прийомами релаксації. Цей проект спрямований на допомогу вчителю в кризовій ситуації, відновлення душевної рівноваги, пробудження нових сил, натхнення, запалу до нових починань, витривалості у рутинній щоденній праці.

Стрес-менеджмент (від англ. stress-management – керування тиском, напругою) — грамотне управління своїм станом і поведінкою в стресових умовах. Внутрішня напруга  впливає на емоційний, фізичний і інтелектуальний стан працівника, знижує ефективність його роботи.
Стрес-менеджмент передбачає оволодіння:
-    розпізнавати перші ознаки стресу;
-    управляти собою і своєю поведінкою в стресових умовах;
-    в гострій стресовій ситуації здійснювати заходи самодопомоги;
-    долати негативні наслідки стресових ситуацій;
-    підтримувати антистресовий стиль життя.
Цей тренінг присвячений питанням профілактики стресу та опануванню навичками стрес-менеджменту.
 

У ПРОГРАМІ : 
Азбука стресу. 
«Стрес – це…». Стрес і дистресс: плюси і мінуси. Фізичні і психологічні симптоми стресу. 
«Наскільки Ви схильні до стресу?». Психодіагностичний практикум 
Реакція на стрес. Стадії розвитку стресу.
Трикутник «Тіло-емоції-думки». Взаємозв’язки і взаємовплив. 
Внутрішній світ. Рівні існування людини. Управління стресом
Про ресурси людини. Звідки їх черпати?
Тілесні практики. Фізіологічна саморегуляція.
Про м’язові блоки. Тілесний стрес і перенапруження: основні ознаки, способи розслаблення. Масаж і самомасаж. Робота з поставою і ходою. Самовідновлення за допомогою дихальних практик. Техніки фізичного розвантаження. 
Психосоматика. Балансна модель життя.
Симптоми/ознаки стресу. Аналітичний практикум
Стрес і психосоматика. Артметодика визначення емоцій за симптомами
«Чудо і Я». Робота з метафоричними картами
Балансна модель життя
Техніки управління емоціями. Емоційна саморегуляція. 
Психосоматична карта емоцій. Словник емоцій і почуттів. Аналіз емоцій. Вербалізація почуттів. «Я – повідомлення». Життєвий цикл емоцій. Ключі до розуміння емоцій. Мудре ставлення до теперішнього, минулого і майбутнього. «Віддаю і отримую…». Використання засобів творчості для управління станом (малюнок, мандала, танець тощо).
Світоглядна / духовна саморегуляція. 
Культура радісного життя. Антистресовий стиль життя. Позитивне мислення, позитивна мова. Пере формулювання негативних думок  в позитивну реальність.  
Відновлення витрачених ресурсів. Підвищення внутрішньої мотивації. Як «домовитися з собою»?

Яким чином досягаємо результату? Методи роботи: «мозкова атака», міні-лекції, обговорення проблемних питань і  групові дискусії, відпрацювання конкретних умінь у вправах, творча праця, ресурсні вправи, рухові вправи, м’язове розслаблення, релаксація, тести, анкетування, «живі скульптури» та ін.

Очікувані досягнення
•    Ознайомлення із теорією стресу. Діагностика власної стресостійкості 
•    Опанування тілесними практиками: самомасажу, антистресового дихання, м’язового розслаблення та самодопомоги у важких життєвих ситуаціях, техніками заземлення та центрування.
•    Освоєння технік управління та розрядки емоцій: «Я― повідомлення», управління емоціями в стані стресу, малюнок мандали та ін.
•    Ознайомлення з техніками світоглядної та духовної саморегуляції
•    Могутній заряд позитивної енергії (гарантовано!) як стимул до повноцінного життя і подальшого саморозвитку.
•