Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

"У мене все Окей". Про управління собою

Вартість участі:

Мета:  набуття компетенцій управляти собою в різних ситуаціях.

Для кого: на замовлення.

Хто проводить? Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, доцент кафедри освіти дорослих НПУ імені М. П. Драгоманова, танцетерапевт, сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».

Рекомендована кількість учасників: до 16 осіб.

Рекомендована тривалість тренінгу: 8 год

Усі навчальні курси і тренінги проводяться:

за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)

за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 

на замовлення організацій, місце проведення, формат часу узгоджуються відповідно до запитів замовника

Опис:

"Хочеш бути щасливим, − будь!". Сократ


Чотири стовпи  благополучного й щасливого життя: усвідомленість та об’єктивність сприйняття Світу, ситуації; відповідальність;  уміння управляти собою, зокрема в стресових умовах та адекватність реагування, поведінки. Управляти собою – це означає знаходити баланс, рівновагу між: матеріальним і духовним, минулим–теперішнім–майбутнім, розумом – емоціями – тілом, внутрішнім світом і зовнішнім, «хочу і треба», «хочу й боюся», «бути собою» – «бути в контакті з іншими», мріями і реальністю, процесом і результатом, між «любити і знати», різними сферами життя: роботою і відпочинком та ін. 
Події зовнішнього Світу є проекцією внутрішнього світу людини, її думок, почуттів, переконаннь, цінностей, мрій…. Кожна людина має все для того, щоб успішно управляти собою, вирішувати життєві задачки.
Цей тренінг охоплює різні рівні буття людини: фізичний, емоційний, ментальний, духовний та роботи з ними.


На тренінгу шукаємо відповіді на запитання: 
Що все ж таки означає − управляти собою? Як керують собою відомі люди?
Яку користь приносить вміння управляти собою?
Чому люди поводяться саме так, а не інакше у більшості життєвих ситуацій?
Про які механізми психіки необхідно знати, щоб краще розуміти себе та інших?
Як наш ранній дитячий досвід впливає на розвиток особистості, а також те, як ми в подальшому будуватимемо своє життя?
Які є базові психологічні потреби та яке їхнє значення? 
Як спілкуватися з агресивно налаштованим співрозмовником?
Як нейтралізувати  негативні емоції співрозмовника?
Як сказати собі «Стоп» і зупинитися?
Як позбутися самоїдства і почати цінувати себе?
Як говорити про свої емоції й почуття, повідомляти про свої бажання та потреби?
Як тактовно відмовити іншій людині «без наслідків»?
Як спрямувати енергію негативних емоцій у конструктив? 
Як відпускати неприємні ситуації?
Як себе мотивувати, заохочувати? Як захотіти робити те, що «повинен» робити? Та ін

На тренінгу зможете: 
Заглибитися і дослідити самих себе, краще зрозуміти й дійти згоди з собою
Провести самодіагностику умінь управляти собою
Опанувати деякими комунікативними техніками, управління емоціями, тілесними практиками (дихання, релаксація, масаж, постава, хода та ін.)
Отримати насолоду від спілкування та імпульс до позитивних змін.

Що буде на тренінгу? Орієнтовна програма. 
Експрес-самооцінка умінь управляти собою
Метафорична модель людини: карета, кінь, віжки, кучер, господар
Тілесні практики. Техніка узгодженості думок, емоцій, тілесних відчуттів (4 Д). Дихання. Трикутне дихання. Масаж. Правильна хода. Техніки заземлення.
Управління емоціями. Життєвий цикл емоцій. Ключі до розуміння емоцій. Послання емоцій.
Вправа «Віддаю і отримую…»
Філософія життя. Техніка глибинного самоаналізу «3 х 4». Вправа «Я – Окей, інші – Окей». Балансна модель життя з метафоричними картами. Міні-експеримент «Енергія слова»

Яким чином досягаємо результату? Методи роботи: самооцінювання, міні-лекції, групові дискусії, практичні завдання, рольові ігри, «живі» скульптури, аналіз конкретних ситуацій, робота з метафоричними картами, аналіз відеофрагментів,  домашнє завдання.