Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

"Як шукати золоту середину?". Про асертивність.

Вартість участі:

 

Мета:  опанування техніками асертивної поведінки.

Для кого: на замовлення.

Хто проводить? Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, доцент кафедри освіти дорослих НПУ імені М. П. Драгоманова, танцетерапевт, сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».

Рекомендована кількість учасників: до 16 осіб.

Рекомендована тривалість тренінгу: 2 дні по 8 год

Усі навчальні курси і тренінги проводяться:

за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)

за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 

на замовлення організацій, місце проведення, формат часу узгоджуються відповідно до запитів замовника

 

Опис:

Хочеш бути щасливим, шукай в усьому золоту середину. Аристотель. 


 «Золота середина у всьому!!!» Інтуїтивно більшість людей відчувають «золоту середину» у поведінці, яка забезпечує найбільший комфорт у спілкуванні, мудрий баланс у стосунках. Емоційні крайнощі: як бурхливі, некеровані переживання, так і байдужість, відсутність емоцій – створюють бар’єри в спілкуванні «Золотою серединою» між агресивною і пасивною є асертивна поведінка. Асертивна поведінка – це відчуття міри у діях, здатність утримати себе від некерованого сплеску емоцій, чесне і толерантне вираження своїх думок, почуттів, бажань, переконань, конструктивне відстоювання своїх прав з повагою до кордонів інших людей. Асертивна особистість є відповідальною за власний емоційний стан, дії, поведінку; життя загалом. Зрештою кожен з нас наділений можливостями стати художником, тобто господарем і розпорядником свого життя. Метафорично життя можна уявити ніби біле полотно, на якому різнобарвними фарбами творимо власний шедевр. Якою буде наприкінці ця картина залежить від самої людини. 

Цей тренінг присвячений питанням: 
Що означає «золота середина» у стосунках, як її знайти? 
Що готові вкладати у стосунок, що прагнете отримати від нього? 
Чи є баланс у стосунках – рівноцінний обмін між тим , що вкладаєте і отримуєте? Наскільки важливо «Віддавати – не нав’язуючи, приймати – не вимагаючи»?
Ким відчуваєте себе у стосунках – жертвою, агресором чи партнером?
Як говорити про неприємне, не руйнуючи при цьому добрих взаємин? 
Як відмовити іншій людині у проханні та зберегти добрі взаємини?
Що робити, коли співрозмовник зачіпає «слабкі місця»? 
Як бути, якщо слова співрозмовника порушують рівновагу, дратують вас?
Як поводитися, коли Вас несправедливо критикують, звинувачують? А коли Вам висловили справедливе зауваження?
Як зрозуміти, що Вами маніпулюють? Які прийоми застосовувати, коли співрозмовник намагається Вами маніпулювати?
Які техніки краще застосовувати під час конфлікту? 

На тренінгу зможете: 
Дослідити власний стиль взаємодії з іншими людьми.
Поекспериментувати з різними типами поведінки, набути досвіду асертивної поведінки. 
Розробити свою стратегію «золотої середини» як способу жити в злагоді зі самим собою і довкіллям.
Дослідити  сфери впевненості-невпевненості. 
Отримати насолоду від спілкування та імпульс до позитивних змін.

Що буде на тренінгу? Орієнтовна програма. 
Типи поведінки: пасивна, агресивна, асертивна. Життєві сценарії. Діагностика стосунків зі світом. Колесо життя. Квадрат стабільності, спіраль змін, зігзаг творчості, трикутник харизми. Піраміда Р. Ділтса для вирішення життєвих завдань. Ознаки асертивної поведінки. Характеристики впевненої у собі особистості. Мова тіла асертивної людини. Конгруентність як ознака асертивності. 
Техніки і прийоми регуляції емоційної напруги, які допомагають налагоджувати й підтримувати добрі стосунки, зберігати ясність думки, рівновагу та мудрість поведінки. 
Прохання і відмова. Критичні висловлювання. Асертивне висловлення і сприйняття невдоволення / критики. Самозахист від образливих слів. Невпевнені, впевнені і агресивні відповіді. Налагодження асертивної зворотної комунікації. Запитання і відповіді.

Яким чином досягаємо результату? У програмі заняття: самооцінювання, міні-лекції, групові дискусії, практичні завдання, рольові ігри, «живі» скульптури, аналіз конкретних ситуацій, робота з метафоричними картами, моделювання і  репетиція асертивної поведінки, домашнє завдання.