Роль конфліктологічної компетентності керівника у створенні безпечних психологічних умов праці у педагогічному колективі
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Роль конфліктологічної компетентності керівника у створенні безпечних психологічних умов праці у педагогічному колективі

Література

1.    Большой психологический словарь / Под ред. Б. Г. Мещерякова, В.П. Зинченко. – 3-е изд., доп. и перераб. – СПб.: ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2006. – 672 с.
2.    Бреус Е. Д. Психология конфликта. Предупреждение конфликтов: методические указания / Елена Дмитриевна Бреус. – Ростов-на-Дону: РГУ, 2004. – 22 с.
3.    Василенко В. А. Ситуаційний менеджмент : навч.посібн. / В. А. Василенко, В. І. Шостка. – Київ : ЦУЛ, 2003. – 285 с.
4.    Вовк І., Вовк Ю. Управління інноваційними конфліктами //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2010. – Випуск 1 (3). – С. 39-50.
5.    Герасіна Л. М. Панов М. І., Осіпова Н. П. та ін. Конфліктологія / За ред Л. М. Герасіної, М. І. Панова. – Харьків: Право, 2002. –256 с.
6.    Дзюба Т. М. Комплекс методик для діагностики психологічної готовності керівника школи до взаємодії в умовах конфлікту / За наук. ред. Л. М. Карамушки. – Полтава: ПОІППО. – 2005. – 64с
7.    Дубяга А. Конфлікти у шкільному середовищі / А.Дубяга // Психолог. – 2009. – № 48. – С. 3-5.
8.    Емельянов С. М. Практикум по конфликтологии / Емельянов С. М. – СПб. : Питер, 2003. – 400 с.
9.    Зеркин Д. П. Основи конфликтологии: курс лекций. – Ростов-н-Дону: Феникс, 1998. – 480 с.
10.    Носков І. В. Компетентність як складова підготовки фахівців у гуманітарному вищому навчальному закладі / І. В. Носков, А. В. Кальянов, О. В. Єфросиніна // Соціальна психологія. – 2006. – № 5. – С. 111-121
11.    Орлянський В.С. Конфліктологія. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 160 с.
12.    Решетникова К. Е. Методологические основы квалификации технологий управления организационными конфликтами / К. Е. Решетникова // Социс. – 2008. – № 10. – С. 54
13.    Тарнавська Н. П. Менеджмент: теорія та практика : підруч. [для студ. навч. закл.] / Н. П. Тарнавська, Р. М. Пушкар. – Тернопіль : Карт-бланш, 2003. – 490 с.
14.    Цой Л. Н. Практическая конфликтология / Л. Н. Цой. – М. : Ин-т социологии РАН, 2001. – 233 с
15.    Шапар В. Психологічний тлумачний словник / В. Шапар. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.
16.    Admetlla, J.& Mar Serna, M. Manual de Mediaciyn: Servicio de Derecho del Trabajo у Relaciones Laborales.— Madrid, 1998.– 45 p.
17.    Certo S. Strategic management concepts and applications / S. Certo, P. Peter. – Irwin, 1994. – 198 p.

 

     Джерело: Матійків І. Роль конфліктологічної компетентності керівника у створенні безпечних психологічних умов праці у педагогічному колективі / І. М. Матійків // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна : зб. наук. пр. — Вип. 2(1). — Львів : ЛьвДУВС, 2012. — С. 434-443.

 

Посібник "Управління емоціями у педагогічній діяльності".  П’ять розроблених тренінгів – в одному посібнику!!! 
І тільки практичний, цікавий, корисний, контент! 

Методичний посібник: "Тренерська майстерність: теорія і практика" для тренерів соціально-психологічних і бізнес-тренінгів, коучів, менеджерів з персоналу, психологів, викладачів і всіх зацікавлених.
300  інструментів в одному посібнику: 25 тренінгових методів та інструментів, понад 170 тренінгових вправ для учасників; 14 вправ і чек-листів для самопізнання; 10 базових компетенцій тренера та їх опис; 27 технік управління емоціями та підтримки стану психологічного благополуччя; 17 різних практикумів, 16  категорій учасників і орієнтовні рекомендації щодо взаємодії з ними; 22 пікантні ситуації на тренінгу і варіанти реагування на них; Сценарій проведення Балінт-групи; Технологія посередництва у процесі вирішення конфліктів; 11 секретів тренера, який досягає максимально ефективних результатів та інша концентрована та цінна інформація.