Колода карт «Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій

МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ «ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Інструмент для дослідження життєво-важливих
тем через метафору танцю

КАРТКИ З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ТЕХНІКАМИ «УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

90 психологічних технік для пізнання себе та інших

Метафоричні асоціативні карти: сила і таємниця

Вартість участі:

Авторський курс Ірини Матійків.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС: для спеціалістів (психологів, психотерапевтів, коучів, соціальних працівників, педагогів, тренерів), які хочуть отримати знання, вміння та досвід в роботі з метафоричними асоціативними картами (МАК) та поповнити свою професійну скарбничку дієвим психологічним інструментом; для всіх охочих, хто цікавиться психологією і прагне освоїти МАК  для творення благополучного життя.

ЯКИМ ЧИНОМ ДОСЯГАЄМО РЕЗУЛЬТАТУ? Методи роботи: МАК-практикум (робота з метафоричними картами), аналіз відеофрагментів, притч, творча діяльність, «живі» скульптури, самооцінювання, міні-лекції, дискусії, рольові ігри, аналіз конкретних ситуацій, домашнє завдання.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ: сертифікат учасника або сертифікат фахівця з МАК.
Сертифікат фахівця з МАК передбачає успішне проходження навчального курсу і виконання сертифікаційних умов програми. 

УМОВИ СЕРТИФІКАЦІЇ: участь у всіх модулях та практикумах «Сам собі психолог і МАК-фахівець», виконання домашніх завдань у повному обсязі, розробка і захист сертифікаційної роботи.

ТРЕНЕРИ: 
Ірина Матійків – кандидат психологічних наук, доцент кафедри загально-технічних дисциплін  НПУ імені М. П. Драгоманова, танцетерапевт, сертифікований тренер бізнес- та соціально-психологічних тренінгів, фахівець з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча психологічних ігор, керівник тренінгового центру структурного підрозділу «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти».
Надія Медвідь – кандидат психологічних наук, викладач кафедри педагогіки і соціального управління Національного університету «Львівська політехніка», сертифікований тренер, консультант у методі «Позитивна психотерапія», спеціаліст з метафоричних асоціативних карт (МАК), ведуча трансформаційних психологічних ігор.

Навчальні курси і тренінги проводяться:

  • за попередньою реєстрацією на сторінці "Афіша" (дати курсу зазначені)
  • за попереднім записом на сайті (група відкривається по мірі набору) 
  • на замовлення організацій, місце проведення та формат часу узгоджується відповідно до запитів замовника
Опис:

Чи цікавитеся Ви метафоричними асоціативними картами (МАК)?
А може хочете отримати корисну інформацію про МАК та навчитися легко й творчо їх використовувати у професійній діяльності?
Чи просто навчитися допомагати собі та близьким, використовуючи знання з психології та МАК?

 Запрошуємо Вас на навчально-практичний курс «Метафоричні асоціативні карти: сила і таємниця» на базі Львівського навчально-наукового центру професійної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова, де Ви зможете:
    поетапно освоїти систему роботи з метафоричними картами;
    відпрацювати з колегами найдієвіші техніки роботи з МАК (як клієнт і як МАК-фахівець);
    приділити увагу важливим темам і зрозуміти в процесі навчання, як вирішити деякі свої життєві завдання; 
    освоїти методи допомоги собі, близьким, друзям та клієнтам;
    навчитися працювати з метафорою та ставити собі та іншим запитання, які  наближають до досягнення бажаного, до мрії;
    отримати «три І»: інстайти, імпульс до змін та багато іншого. 

ПРОГРАМА КУРСУ
Модуль І. «МАК: знайомимося ґрунтовно». 
Основи роботи з МАК. Знайомство з метафоричними асоціативними картами (МАК). У чому їх сила і таємниця? Підсвідомість і феномен метафори. Правила і принципи роботи з МАК, їх переваги і обмеження. Класифікація колод. Специфіка і універсальність різних колод карт. Базові колоди. Як вибрати колоду? Індивідуальна і групова робота. Відмінності і практичні рекомендації. Використання МАК для дозвілля і допомоги своїм близьким. 
 «Структура сесії на базі МАК від А до Я. Базові техніки». Способи пошуку теми для роботи на сесії. Робота без запиту і робота з конкретним запитом. Способи занурення в карту. Як перетворити скаргу клієнта в запит? Ключові запитання при роботі з МАК. Базові техніки та схеми роботи з різними колодами. МАК-практикум.

Модуль ІІ. «Створи себе сам». 
МАК в роботі з самими собою, їх використання для самодослідження і самотворення. Трикутник «Емоції – думки – тілесні реакції». Техніка глибинного самоаналізу.  Техніки роботи з субособистостями і соціальними ролями. Алгоритм самодопомоги з МАК.
 «Мозок може все!». МАК в роботі з переконаннями, внутрішніми настановами. Про спосіб думати і сприймати світ так, щоб почуватися благополучною людиною. Життєві сценарії: дослідження за допомогою МАК. Батьківські послання. МАК-практикум.

Модуль ІІІ. «Рух до омріяного». Знайомство з відомими моделями коучингу у поєднанні з МАК.  Коучинг як мистецтво легко рухатися до своїх цілей. Чого насправді Я хочу і як цього досягнути? Алгоритм коучингової бесіди. Формулювати запитання і слухати – важливі уміння при роботі з МАК. «Мрія – ціль – результат». Колесо життєвого балансу. Дослідження сфер життя та життєвих цілей.  Піраміда Р. Ділтса в коучингу. Техніки пошуку внутрішніх та зовнішніх ресурсів (час, енергія, здібності тощо) для підвищення самоефективності в досягненні бажаного. Техніка «10 запитань для самокоучингу». МАК-практикум. 

Модуль ІV. «Емоції: перешкода чи ресурс?» МАК як інструмент в роботі з емоціями. Якщо я не управляю собою, тоді хто? Гнів, страх, образа, вина, сум, сором та ін. Колесо емоцій.  Як можна потрапити в замкнуте коло негативних емоцій і як з нього вийти? Негативний осад. Як від нього звільнитися? Використання МАК для підтримки ресурсного емоційного стану. МАК-практикум.

Модуль V. «Розмаїття розкладів МАК для різних сфер життя» (опрацювання тем на вибір учасників курсу)
    «Алхімія стосунків». МАК як інструмент роботи зі стосунками (парними, подружніми, дитячо-батьківськими тощо.  Психологічні кордони особистості.  
    «Мости чи фортеці. Що важливіше?». Схеми  МАК для усвідомлення і пошуку шляхів вирішення емоційно-напружених комунікативних ситуацій.  Трикутник Карпмана в стосунках: переслідувач – жертва – рятівник. 
    «МАК – сам собі доктор». Психосоматичний аспект в роботі з МАК.  Взаємозв’язок емоцій і симптомів в тілі. 
    Робота зі снами. Можливості використання МАК для роботи зі снами.
    «Танго з грошима». Взаємини з грошима. Опрацювання фінансових задач.
    «Я і моя робота, кар’єра, досягнення».  Дослідження за допомогою МАК і планування змін.
    «Драйв» змін. Стабільність чи зміни. Що краще? Техніки з МАК для вирішення життєвих завдань. Модель Н. Пезешкіана у поєднанні з МАК. МАК-практикум.