Веселі вправи на знайомство
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Веселі вправи на знайомство

Мета: знайомство учасників між собою, тренування вміння запам’ятовувати інформацію.
 

Метод: самопрезентація.        Тривалість: 15 хв.

Мій острів. Назвати своє ім’я і предмет, який би ти взяв/ла з собою на безлюдний острів. Далі учасники по колу називають своє ім’я і предмет, при чому наступна особа має повторити всіх, хто був перед нею.
Тік-так. Усі учасники сидять у колі на стільцях. Один з учасників стоїть у центрі кола. Коли він 
говорить комусь у колі «Тік» − той/та повинен назвати ім’я свого сусіда зліва. Якщо прозвучало «Так» – ім’я сусіда справа. Якщо ім’я не названо, така людина виходить в центр кола, стає ведучою. За команди «Тік-так» всі учасники якнайшвидше міняються місцями. Хто не встигає – займає місце в центрі кола і гра триває.

Кульки. Написати на повітряній кульці своє ім’я. Потім підкинути вгору свою кульку і спіймати іншу. Після того, як усі зловили нові кульки, необхідно знайти учасника/учасницю, чиє ім’я там написане. Наступне завдання – обговорити, що в житті приносить приємні емоції.

Дві руки.  Перша людина називає своє ім’я, простягає дві руки і говорить щось на кшталт: «З одного боку, я люблю зелений чай, а з іншого – люблю малювати». Той, хто також любить чай, підходить і бере першу людину за руку. Відтак, говорить, для прикладу: «Мене звати …З одного боку, я люблю чай, а з іншого – слухати рок». Таким чином, ланцюжок збільшується, поки всі не стануть у коло, тримаючись за руки.