Пісочний годинник
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Пісочний годинник

Мета: виявлення сподівань учасників від тренінгу; визначення кола питань, на які доцільно звернути увагу в процесі роботи з групою. 
 

Метод: обговорення в групі / фасилітація.                              Тривалість: 15 хв.
 

Ресурси: фліпчарт, аркуш паперу з намальованим на ньому великим пісочним годинником, жовті паперові кружечки або стікери (їх утричі більше, ніж учасників), клей, ручки.
 

Опис. Учасники отримують по три кружечки, які символізують піщинки, або стікери. На кожному з них учасники записують очікування від тренінгу, відповівши на запитання: «Які знання, вміння ви хочете отримати, аби цей тренінг був для вас корисним, допомагав у подальшій роботі та житті?», «На які запитання хочете знайти відповіді?». Після цього учасники почергово виходять до фліпчарту, зачитують очікування і наклеюють їх у верхній частині пісочного годинника. Ведучий зачитує свої очікування останнім. Наприкінці тренінгу всі пригадують свої очікування. «Піщинки» з очікуваннями, що справдилися, переклеюють з верхньої частини пісочного годинника у нижню. Нереалізовані очікування залишаються на місці. 

Обговорення
Для чого потрібно визначати свої очікування?
Що робити, щоб очікування справдилися? (Діяти, працювати).
Наприкінці тренінгу можна обговорити питання:
 – наскільки ефективно використано тренінговий час? (адже пісочний годинник символізує час);
– якщо б довелося вдруге взяти участь у тренінгу тієї ж тематики, якими би були ваші очікування?