Зернятко
«Арифметика емоцій»

Психологічний інструментарій. Якщо людина переживає емоцію, значить вона для чогось потрібна!

 

«ТАНЕЦЬ ЖИТТЯ»

Метафоричні асоціативні карти. Психологічний інструментарій для дослідження важливих
тем через метафору танцю

«УПРАВЛЯЮ СОБОЮ»

Ламіновані картки з психологічними техніками. 
30 комунікативних + 30 управління емоціями + 30 тілесних практик!!! 

"Шепіт емоцій"

 Психологічний інструментарій.  Емоції «прагнуть» бути прожитими і відреагованими, потреби задоволеними, а внутрішні конфлікти залагодженими!

"Дари мудрості"

Психологічний інструментарій. У висловах колоди «Дари мудрості» кожен знаходить подарунок − відповідь на своє запитання!

"Магія запитань"

 

Психологічний інструментарій. 130 коучингових запитань, що мобілізують енергію та спрямовують до бажаного результату. 

Зернятко

Мета: з’ясувати очікування учасників щодо тренінгу; визначити питання, на які доцільно звернути увагу в процесі роботи з групою.
 

Метод: обговорення в групі / фасилітація.                       Тривалість: 20 хв.
 

Ресурси: аркуш паперу А1, на якому намальовані земля, сонечко та кілька хмаринок; зернятка, вирізані з кольорового паперу (кілька на кожного учасника), ручки, скотч і маркери.

Опис. Причепіть на фліпчарт папір із намальованими на ньому землею, сонечком і хмаринками. Роздайте кожному учаснику по кілька «зерняток». Попросіть написати на зернятках заплановані результати від участі в тренінгу. «На які запитання хочете знайти відповіді, чого плануєте навчитися, які компетенції хочете засвоїти на цьому тренінгу?», «Які професійні /особистісні завдання хочете  вирішити впродовж тренінгу?», «У якому стані плануєте бути після завершення тренінгу».

Так само, як землероб садить у землю насіння, щоб отримати врожай, «посадіть свої зернятка у землю». Учасники почергово зачитують написане та наклеюють «зернятка» на малюнок. Наприкінці тренінгу подивимося, що ж із них виросло.

На насіння та врожай впливає безліч чинників, − сонце або негода, внесене в ґрунт добриво чи занедбаність земельної ділянки.  Залежить і від того, як господар дбає, доглядає та плекає свої рослини. А що може вплинути на наш «врожай»? Запропонуйте учасникам обміркувати це, об’єднавшись у дві групи. Перша має написати на «сонці», що допоможе досягти результатів тренінгу, а друга на «хмаринках» – що може завадити. Після виконання завдання представники груп демонструють результати спільної роботи. Інші учасники можуть доповнювати.

Наприкінці тренінгу поверніться до аркушу із «зернятками». Роздайте учасникам «квітки» з кольорового паперу. Нехай вони напишуть на них здобутки під час тренінгу й наклеять їх над своїми «зернятками», домалювавши стовбур і корінчики.

Обговорення наприкінці тренінгу(запитання на вибір тренера). Поділіться враженнями.

Що сьогодні було корисним / цінним / важливим?
Які зернятка ще посадите і як будете за ними доглядати, з огляду на досвід участі в тренінгу?
Наскільки ви готові взяти участь у тренінгу (за 10-бальною шкалою). Від вашої готовності залежить результат.

Ще більше цікавих вправ для вступної, основної та завершальної частини тренінгу у посібнику "Тренерська майстерність: теорія і практика". Ознайомитися і замовити можна тут